Jakie gadżety reklamowe są warte uwagi?

Gadżety reklamowe to dodatkowe sposoby na promowanie naszej firmy wśród potencjalnych nowych klientów, a także na docenienie tych, którzy są z nami już przez długi czas. Wybierając materiały promocyjne musimy brać pod uwagę ich jakość, a także użyteczność dla osoby, która je otrzyma. Nie bez znaczenia jest również to, w jaki sposób umieszczamy logo naszej firmy na produkcie – powinien być to druk najwyższej jakości. Jakie gadżety warto mieć pod ręką? Które najlepiej się sprawdzą?

1. Materiały do pisania

2. Torby i koszulki

3. Pamięci USB i drobna elektronika

Materiały do pisania

Jest to uniwersalny format gadżetów reklamowych, ponieważ takich rzeczy używamy na co dzień. Długopisy reklamowe mogą być zarówno jednorazowe, jak i z wymiennym wkładem, a dodatkowo łatwo jest je zabrać ze sobą – nie zajmą dużo miejsca w naszej teczce czy torebce, a dodatkowo nie musimy martwić się o to, czy się pogniotą. Wystarczy mieć ze sobą małą saszetkę na kilka-kilkanaście sztuk, żeby zawsze mieć możliwość zostawić je u klienta. Taki drobiazg możemy również wrzucić do paczki z zamówieniem, jako gratis w ramach dokonanej transakcji.

Torby i koszulki

To kolejny sposób na trwałe i ekologiczne gadżety reklamowe. Dobrze zadrukowana koszulka czy torba zostaną z obdarowanym na dłużej, dzięki czemu dłużej będą przypominać klientowi o promowanej przez nas marce. Dużym atutem tego rodzaju przedmiotów jest ich użytkowość – podobnie jak w przypadku materiałów do pisania, torba z płótna czy koszulka mogą posłużyć nam na co dzień i jest mniejsze ryzyko, że zostaną rzucone w kąt. Wzorem mogą tu być osoby, których jest całkiem dużo, a które do tej pory korzystają z toreb na zakupy z logotypami firm, które już nie istnieją.

Pamięci USB i drobna elektronika

To nowoczesna, a jednak nadal użyteczna dla obdarowanego forma promowania marki. Dobrej jakości pendrive czy powerbank z logiem naszej firmy posłuży klientowi przez długo, a przy okazji pozwoli na skojarzenie sobie promowanej marki z jakością. Musimy jednak uważać, aby nie wybierać najtańszej elektroniki – ten rodzaj gadżetu jest zdecydowanie z wyższej półki cenowej, jednak z drugiej strony możemy zarezerwować go tylko dla naszych wiernych i długoterminowych klientów.

Materiały promocyjne mogą nam pomóc w pozyskaniu nowych i docenieniu obecnych klientów. Jeżeli będziemy wybierać je w sposób rozważny i przemyślany, nie naruszą również naszego firmowego budżetu. Warto jednak zadbać o to, aby wybierane przez nas gadżety miały jakąkolwiek wartość użytkową.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *