Gadżety dla klientów, w które warto inwestować

[REKLAMA]

Gadżety reklamowe to elementy, które obecnymi czasy podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako drobiazgi dla klientów? Które z nich cieszą obdarowywanych – ręczniki reklamowe, a może zupełnie coś innego? Czym powinien cechować się taki gadżet.

Firmy zaczynają inwestować w zadowolenie klientów

Gadżety reklamowe są jedną z najczęstszych form reklamy. Dowodzą tego analizy branżowe, poprzez które można zaobserwować znaczny wzrost zainteresowania tą formą promocji. Według wielu badań statystycznych artykuły promocyjne znajdują się na drugim miejscu najtańszych i jednocześnie najskuteczniejszych nośników informacji o firmie. Ponad 70% ankietowanych uważa, że jest to efektywny sposób na wzbudzenie zainteresowania marką. Z roku na rok można zaobserwować coraz większa ilość zamówień najróżniejszych gadżetów reklamowych, takich jak, długopisy, torby, kalendarze, kubki czy ręczniki reklamowe.

Czym powinien cechować się gadżet reklamowy?

Trafione produkty reklamowe powinny być atrakcyjne wizualnie, dobre jakościowo i korzystne cenowo dla firm, które w nie inwestują. Właśnie te trzy cechy są najistotniejsze dla przedsiębiorców, którzy decydują się na nabycie gadżetów reklamowych. Liczne badania potwierdzają to, co od dawna podkreślali specjaliści – gadżet reklamowy powinien być zarówno przydatny, jak i estetyczny. Najlepsze upominki to te, które są wykorzystywane przez konsumentów. Sam akt podarowania upominku wzbudza pozytywne emocje, jednak aby efekt utrzymywał się dłużej, a firma była odebrana pozytywnie, konieczne jest zwrócenie uwagi również na przedmiot, który jest wręczany. Ponadto, podarowanie klientowi, który nie posiada wartości praktycznej, nie tylko nie wzbudzi pozytywnej reakcji, ale może wręcz zaszkodzić wizerunkowi przedsiębiorstwa.

Ręczniki reklamowe i nie tylko – ulubione prezenty firmowe

Podczas badań dotyczących najpopularniejszych gadżetów promocyjnych w Stanach Zjednoczonych, ankietowani odpowiedzieli, że najwięcej z nich otrzymało od różnych firm (jako forma reklamy) wyroby tekstylne i odzież. Za nimi znalazły się produkty związane z bezpieczeństwem i zdrowiem oraz kalendarze.

Podczas wyboru gadżetów reklamowych warto zastanowić się nad ich przeznaczeniem. Praktyczne produkty często przekazywane są bliskim, co sprawia, iż krąg odbiorców reklamy zostaje poszerzony. Istotne jest określenie grupy docelowej, do której trafią gadżety. Na przykład, gdy klientami są przede wszystkim firmy z branży parentingowej, zaleca się wybrać upominki dla dzieci.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *